Archief 2012

December 2012

Stichting Sjoerd wenst iedereen fijne kerstdagen toe en alle goeds voor 2013!

Aan alle sponsoren en gulle gevers heel hartelijk dank voor het vertrouwen en steun aan de stichting waardoor straatkinderen geholpen kunnen worden.

______________________________________________________________________________________________________

December 2012

Leeshoek
Het begin is er! Lees meer op de pagina Project.

November 2012

Leeshoek én Namoena
Stichting Sjoerd helpt mee aan een leeshoek in het Tiom Laura Home. De wens bestaat dat dit uit mag groeien tot een bibliotheek

Dankzij alle donateurs sponsort de stichting vanaf oktober naast Powen ook Namouna voor levensonderhoud en scholing!

Wilt u meehelpen dat dit ook mogelijk wordt voor meer vriendjes en vriendinnetjes van Powen en Namouna die nu nog op straat leven? Word dan donateur, dit kan al vanaf 2,50 per maand. U kan dit overmaken naar Rabobank rekeningnummer 1128.13.968 ten name van Stichting Sjoerd Duijnisveld.
Natuurlijk doen wij graag wat voor u terug zoals reclame op Twitter, uw website link vermelden of een digitaal monumentje voor uw overleden dierbare op de gedenkplek (zie onder 'Hoe kunt u helpen?).

En nog altijd leren mensen Sjoerd kennen: lees hier een bijzonder verhaal.

2 september 2012

Nieuwsbrief
Vandaag is de nieuwsbrief van Stichting Sjoerd rondgemaild en ook verspreid via Twitter en Facebook. Natuurlijk is de nieuwsbrief ook hier te lezen!

Augustus 2012

Opening Tiom Laura Home!
Op 5 augustus is het nieuwe huis 'Tiom Laura Home' geopend! Lies Vink en haar team hebben hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. De kinderen zijn superblij! Lees meer bij 'Project.'
Dankzij alle donateurs en giften die de Stichting Straatkinderen van Kathmandu ontvangt is dit mogelijk geworden. Stichting Sjoerd werkt hier graag aan mee, wilt u ook meehelpen? Vanaf 2,50 per maand kunt u al donateur worden, van elke euro gaat 100% naar het goede doel! Het Rabobank rekeningnummer is 1128.13.968 ten name van Stichting Sjoerd Duijnisveld.

Láter is nu, kansen voor kinderen!

April 2012

Publicatie
In De Rondzendbrief van de Vereniging Ouders van een Overleden Kind (VOOK), 10 april 2012,  is een artikel geplaatst over de stichting en het project voor de straatkinderen van Kathmandu. Wij hopen dat hier een mooi vervolg op komt en nieuwe donateurs zich aanmelden!

April 2012

Geert Kimpen en inspiratie!
Stichting Sjoerd is vermeld in het wensenboek van Geert Kimpen, schrijver van 'De Kabbalist' 'De Geheime Newton' en 'Rachel of het mysterie van de liefde.'
Via Twitter wenst Geert de stichting heel veel succes toe (Tweet 9 april 2012). Daar zijn wij blij mee!

Maart 2012

Nieuw huis!
Over twee tot drie maanden kunnen de kinderen verhuizen naar een groter huis! Dichtbij is de school, waar ook Powen heen kan gaan. Na een terugval gaat het nu gelukkig weer goed met hem! Meer informatie bij Project.

24 maart 2012

24 maart 2005 - 24 maart 2012
Hoe lang en hoe kort kan zeven jaar zijn.

Golden Earring 'Going to the run.'

16 maart 2012

18 hier en *25* daar
Vandaag een kaarsje voor Sjoerd en alle andere overleden kinderen.
Liefde en verbondenheid, altijd.

3 maart 2012

Zonnekaartjes en Sterrenkaartjes
Vanaf vandaag zijn deze kaartjes te koop in de webwinkel. De kaartjes zijn ontwikkeld door Daisy Luiten, creatief therapeut. Met deze kaartjes kan men in gesprek gaan en dierbare herinneringen ophalen. Daisy helpt de straatkinderen door een deel van de opbrengst aan Stichting Sjoerd te schenken! Meer informatie bij de webwinkel.

Februari 2012

Powen
Op 30 januari jl. is Powen succesvol geopereerd. Op 9 februari mocht hij het ziekenhuis verlaten. Meer informatie bij 'Project.'
Om meer straatkinderen te kunnen helpen zijn wij op zoek naar donateurs. Vanaf 2,50 per maand is dit al mogelijk. U kunt dit overmaken naar Rabobank rekeningnummer 1128.13.968 ten name van Stichting Sjoerd Duijnisveld. Van elke euro gaat 100% naar het goede doel.
Wanneer er meer vaste donateurs zijn kunnen wij bij de bank een incassocontract krijgen. Hierdoor kunnen wij het u nog makkelijker maken. Helpt u hieraan mee?!

1 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!
Graag willen wij iedereen die de stichting afgelopen jaar geholpen heeft heel hartelijk bedanken. Door donateurs en giften is het mogelijk geworden Powen, een voormalig straatkindje,  voor levensonderhoud en scholing te sponsoren. Door de sociale media zoals Twitter hebben veel mensen Sjoerd en de stichting leren kennen. Hier zijn veel mooie en bijzondere reacties uit voortgekomen waar wij erg blij mee zijn.

Komend jaar hoopt de stichting verder te groeien waardoor meer straatkinderen een veilig en liefdevol thuis kunnen krijgen. Wanneer u hier graag aan mee helpt kan dat eenvoudig door geld over te maken naar Rabobank rekeningnummer 1128.13.968 ten name van Stichting Sjoerd Duijnisveld. Van elke euro gaat 100% naar het goede doel.
Via deze website, nieuwsbrieven en Twitter houden wij u graag op de hoogte van de ontwikkelingen.

Wij wensen u alle goeds toe voor 2012!
Vera