Archief 2011

December 2011

Kerstgedachte
Een kerstgedachte tot bloei brengen. Dat kan wanneer u donateur wordt vanaf € 2,50 per maand.
Kinderen zijn kinderen... overal!

11 december 2011

Wereldlichtjesdag
Elke 2e zondag in december is er Wereldlichtjesdag. Om 19.00 uur 's avonds steken mensen over de hele wereld kaarsjes aan om hun overleden kinderen te herdenken. Wij branden een kaarsje voor Sjoerd en delen het licht graag met al die andere overleden kinderen en jongeren. Lichtjes die liefde zichtbaar maken. Liefde die er onverminderd altijd zal zijn.

November 2011

Donateurs gezocht!
Powen is een dapper en vrolijk jochie. Hij heeft epilepsie en hiervoor wordt nog naar de juiste medicatie gezocht. Powen doet het goed op school en helpt de kleintjes. Behalve Powen zjin er nog veel andere straatkinderen. Zij leven vaak in gangs waar ook veel nare dingen gebeuren. Vindt u het ook net zoals wij belangrijk dat alle kinderen eten, een liefdevol thuis en scholing krijgen? Word donateur, elke bijdrage is erg welkom en wordt voor 100% aan het goede doel besteed.

23 oktober 2011

Powen
Hoera! Dankzij alle donateurs wordt Powen gesponsord! Eén straatjochie heeft alvast weer een toekomst! Helpt u mee de vriendjes van Powen ook een toekomst te geven? Word donateur vanaf € 2,50 per maand, echt uw bijdrage maakt het verschil!

9 oktober 2011

Start van de € 2,50 actie!
Doe mee en word donateur voor € 2,50 per maand. Samen vormen wij voor de straatkinderen een weg naar de toekomst. "Word een held voor een straatkind zonder geld!"

3 oktober 2011

Twitter account

Stichting Sjoerd heeft nu ook een eigen Twitter account die u kunt volgen! Klik op de T-button voor meer informatie. De Twitter account van Vera kunt u natuurlijk ook via Twitter blijven volgen!

September 2011

Nieuw project Straatkinderen van Kathmandu!

Stichting Sjoerd gaat de straatkinderen van Kathmandu (Nepal) helpen. Lies Vink, eerder werkzaam bij moeder Theresa, is hier al enige jaren aan het werk. Zij geeft de kinderen een liefdevol tehuis en stimuleert hen onderwijs te volgen. Zij is op zoek naar een nieuw huis waar meer kinderen kunnen wonen. Voor een nieuw opvanghuis is er van alles nodig, bedjes etc. Daarnaast is er de mogelijkheid een kind te sponsoren voor levensonderhoud en scholing. Zie voor meer informatie bij Project.

Stichting Sjoerd heeft uw hulp nodig. Graag willen wij meer vaste donateurs om een of meer kinderen te kunnen sponsoren. U kunt elke maand een door u gekozen bedrag automatisch laten overschrijven naar Rabobank rekeningnummer 1128.13.968 ten name van Stichting Sjoerd Duijnisveld, elke euro is welkom. Wij houden u op de hoogte van alle ontwikkelingen. Is het niet mooi wanneer u en wij samen straatkinderen een echte kans kunnen geven?

4 Augustus 2011

Twitter!
Hoera! Stichting Sjoerd wordt nu ook bekend via Twitter. Volg Vera op Twitter. Helpen kan eenvoudig: maak uw gift over over of koop iets in de webwinkel! Daar worden meer mensen en kinderen heel erg blij van!

Juli 2011

Binnenkort nieuw project!
Stichting Sjoerd werkt aan een nieuw project voor kansarme kinderen.
Daar er voldoende hulp is in Haranglab, hebben wij de samenwerking met Stichting Annovyn beëindigd. Zie de laatste ontwikkelingen bij 'project.'
Meer nieuws volgt binnenkort!

16 maart 2011

Webwinkel geopend!

Vandaag, ter ere van de 24e geboortedag van Sjoerd, is de webwinkel geopend! Hier kunt u leuke en originele cadeautjes kopen waarvan een aantal speciaal voor de stichting zijn ontworpen en gemaakt. Van de opbrengst gaat 100% naar het goede doel!

Jan en Nanda Huijer, jarenlang regiocoördinator van de Vereniging Ouders van een Overleden kind (VOOK) te Rotterdam, hebben de opening verricht door het schrijven van een mooie tekst.

Beste Sjoerd,

Wij hebben jou nooit in het echt mogen ontmoeten. Via jouw ouders hebben wij jou wel mogen leren kennen. Niet alleen door het bekijken van jouw foto’s, maar vooral door hun verhalen over jou. Je kwam hierdoor voor ons tot “leven”.
Hier verder lezen.

16 maart 2011

Eerste donatie aan peuterschool !

Voor de 24e geboortedag van Sjoerd heeft de stichting 150,- euro overgemaakt naar de peuterschool in Roemenië. Hier worden diverse schoolbenodigdheden en boekjes voor gekocht. Vindt u dit ook een mooi en zinvol project waar uw graag aan mee wil werken? Dan is er goed nieuws, dat kan!

U kunt donateur worden voor bijvoorbeeld 2,50 per maand (meer mag altijd☺) of een gift overmaken. Daar zijn zij en wij erg blij mee!

Februari 2011

Boer zoekt vrouw
Heeft u ook net als miljoenen andere Nederlanders 'Boer zoekt vrouw gezien'? Boer Gijsbert maakte hierin een hele mooie opmerking.

'Je gevoel volgen is een van de grootste avonturen van het leven'

Dat denk ik ook en door ons gevoel te volgen hebben wij deze stichting opgericht. Gelukkig hebben wij wel de zekerheid dat kansarme kinderen hiermee geholpen worden en er blij mee zijn.
Wilt u ook uw gevoel volgen en gaat u mee in ons avontuur?  Maak dan uw gift over en zie hoeveel goed dit kan doen!

Hartelijke groeten,

Vera

___________________________________________________________________________________________________

Januari 2011

La multi ani !
Met het peuterschooltje gaat het goed! Er zijn nu al 14 peuters aangemeld. Dat zij blij zijn kan op de foto gezien worden waarop zij alle mensen 'la multi ani' toewensen (een gelukkig nieuwjaar). Bent u nu ook overtuigd van dit mooie doel? Help ons met de voortgang hiervan en maak uw gift over. De kinderen krijgen op deze manier een eerlijke kans om onderwijs te volgen en u hebt daar dan aan meegeholpen! Een mooi begin van het nieuwe jaar!